Szukaj wycieczek w hotelu Barcelo Aran Blu, 4
Opis hotelu Barcelo Aran Blu, 4
Rzym, Włochy
Plażowy
Hotel mieści się w 5-piętrowym budynku z windą
Hotel posiada 68 pokoi:
32 Pokój dwuosobowy (17 m2), max 3 os.
36 Pokój 2 -osobowy z widokiem na morze (23 m2), maks. wielkość 3 os.
9 Dwuosobowy Premium Level z widokiem na morze (23 m2), max. 3 osoby lub 2+1
Hotel oferuje wyżywienie zgodnie z koncepcją BB-breakfast (0 7:00 do 10:30 )
24-godzinna recepcja
Transfer lotniskowy dostępny na życzenie - za dodatkową opłatą
Akceptowane karty płatnicze to American Express, Visa, Euro/Mastercard, CartaSi
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Przechowalnia bagażu, sejf w recepcji
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Sunset Sky Bar, taras na 5. piętrze
Lobby Bar Baja Snack Bar
La Terrazza Blu (bar z jacuzzi)
Restauracja i bar El Puerto specjalizuje się w kuchni hiszpańskiej
Na spotkania biznesowe i imprezy hotel dysponuje salą konferencyjną na 150 miejsc, która wyposażona jest w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Hotel świadczy usługi kopiowania/drukowania dokumentów, wypożyczania laptopów, odbierania i wysyłania faksów.
Codzienne sprzątanie
W pokojach: taras lub balkon,telefon,telewizor LCD, patio, prasa do spodni, szafa, łazienka (bidet, prysznic, toaleta), szlafrok frotte, zmywarka, ekspres do kawy i lodówka, woda butelkowana, zestaw do gotowania herbaty/kawy wyposażenie, lusterko do makijażu, kosmetyki, usługi concierge
Przywileje dlagości na poziomie Premium z podwójnym widokiem na morze:
- Rejestracja indywidualna
· Wczesne zameldowanie (12 godzin) i późne wymeldowanie (do 14:00)
Drink powitalny
Wysokiej jakości kosmetyki
· Minibar z 2 darmowymi produktami do wyboru
Ekspres do kawy i czajnik Netspresso
5% zniżki na usługi restauracyjne i napoje
Leżaki
wypożyczalnia rowerów, wypożyczalnia samochodów
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.