Canifor Hotel, 4
Malta, Inland SeaSzukaj wycieczek w hotelu Canifor Hotel, 4
Opis hotelu Canifor Hotel, 4
Inland Sea, Malta
Plażowy
Hotel posiada 172 pokoje:
Pokoje standardowe , maks. 2 osoby
W ofercie hotelu BB-Śniadania, HB-Half Board, FB-Board (Śniadania i obiadokolacje - bufet, menu kolacji do wyboru 2 zupy, 2 dania z makaronu, różne rodzaje mięs, ryb, szeroki wybór sałatek i antipasto, jak oraz 3 rodzaje deserów)
Całodobowa recepcja
Akceptowane karty płatnicze : Visa, MasterCard, AmEx, DinersClub, istnieje kantor wymiany walut
Transfer lotniskowy dostępny na życzenie (za dopłatą)
Przechowalnia bagażu działa
Pralnia/pralnia chemiczna
Główna restauracja hotelowa serwuje dania kuchni śródziemnomorskiej.
"Bar Oak Tree Lounge" z TV i programami rozrywkowymi 5 razy w tygodniu, oferuje szeroki wybór win lokalnych i międzynarodowych
Kafeteria Café Au Lait ( od 07.00 do 22.00 ), przekąski, słodycze, kawa, herbata, koktajle, latem napoje i przekąski serwowane są w basenie z kawiarni od 07:00 do 18:00
Lobby posiada automaty (napoje i przekąski)
Pizzeria "Persjana Pizzeria" (w sobotę i niedzielę od 18:30 do ostatniego klienta, w soboty muzyka na żywo)
Na spotkania biznesowe i imprezy hotel dysponuje salami konferencyjnymi na 85 miejsc, które wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
fryzjer (dodatkowa opłata)
SPA-salon oferuje masaże i zabiegi upiększające (za opłatą)
W pokojach: TV (telewizja kablowa/satelitarna), radio, łazienka (wanna i prysznic, toaleta), telefon, Wi-Fi (zimą bezpłatnie, jako zimowa promocja), telefon, balkon, wentylator, stół biurkowy
Leżaki
Odkryte baseny (2 dzieci i 2 osoby dorosłe), jacuzzi na tarasie słonecznym na 6. piętrze (za dodatkową opłatą)
Kryty basen z podgrzewaną wodą ( jest jacuzzi i sauna - za opłatą)
Bilard
Masaż
wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.