Szukaj wycieczek w hotelu Ombak Villa By Langkawi Lagoon Resort, 4
Opis hotelu Ombak Villa By Langkawi Lagoon Resort, 4
Kedah, Malezja
Plażowy
Hotel posiada 79 pokoi:
Apartament Studio
Apartament typu Studio Executive
Apartament typu Studio Deluxe
Rodzinny dwupoziomowy morski
Willa Seri Andaman
Hotel oferuje posiłki w koncepcji BB-breakfast szwedzki stół (07:00-10:30)
24-godzinna recepcja
Hotel posiada pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Transfer lotniskowy dostępny jest na życzenie - za dodatkową opłatą.
Akceptowane karty płatnicze : Visa, MasterCard, AmEx, Union Pay, JCB, Diners Club, istnieje kantor wymiany walut
Jest przechowalnia bagażu, sejf w recepcji (bezpłatnie)
Miejsca parkingowe
Bayu Restaurant - Restauracja z widokiem na basen, 170 miejsc, kuchnia międzynarodowa, restauracja serwuje śniadania, obiady i kolacje (07:00-23:00)
Amai Bistro oferuje lunche, kolacje i lekkie przekąski (15:00-23:00).
Lounge bar Mentari
bar przy basenie
Na spotkania biznesowe i eventy hotel dysponuje salami konferencyjnymi na 500 miejsc, które są wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny i klimatyzację, odpłatne są również 3 sale konferencyjne.
Hotelowe centrum biznesowe oferuje usługi kopiowania/drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksów, dostęp do Internetu - za opłatą
Centrum SPA Ombak
Codzienne sprzątanie
W pokojach: usługi concierge, łazienka (wanna, toaleta, umywalka, bidet), telewizor z płaskim ekranem, balkon, deska do prasowania, szlafrok i kapcie, przybory toaletowe, zestaw do parzenia kawy/herbaty, aneks kuchenny
Ręczniki
Leżaki
Leżaki
Ręczniki
Półolimpijski odkryty basen bez krawędzi na plaży z jacuzzi (całoroczny)
Klub fitness
Bilard
Kort tenisowy
biblioteka, badminton, siatkówka plażowa, boisko sportowe na miejscu
biuro informacji turystycznej, wypożyczalnia samochodów i rowerów, sprzęt do grillowania
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.