Sokhalay Angkor Inn, 3
Kambodża, Syjam ReapOpis hotelu Sokhalay Angkor Inn, 3
Syjam Reap, Kambodża
Dzięki kluczowej lokalizacji goście mogą z łatwością dotrzeć do najpopularniejszych miejsc w mieście.
Lotnisko Siem Reap, Ulica Pub, Stary Rynek, Targ Nocny, Muzeum Angkor i słynna świątynia Angkor Wat, wpisana na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, znajdują się w odległości krótkiej przejażdżki samochodem.
Wszystkie pokoje w Sokhalay Angkor Resort & Spa są pięknie umeblowane i wyposażone w standardowe udogodnienia. Aby zapewnić gościom dobrą zabawę podczas pobytu, ośrodek oferuje również zaplecze rekreacyjne, takie jak basen, biblioteka i jednodniowe wycieczki.
Miejski Spokoj hotel Hotel dla rodzin z dziećmi
Pokój Dwuosobowy typu Standard
Pokój typu Twin Standard
Pokój Trzyosobowy typu Standard
Indywidualne zameldowanie/wymeldowanie
Przy płatności akceptowane są karty bankowe (gotówka nie jest akceptowana!), na miejscu znajduje się kantor wymiany walut, bankomat
Na terenie całego terenu obowiązuje zakaz palenia
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe łóżko na życzenie (w zależności od dostępności, za opłatą)
Zwierzęta nie są akceptowane
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja Grand Sokhalay – otwarta kuchnia (6:00 – 22:30)
Wymagana wcześniejsza rezerwacja
Faks/ksero (za opłatą)
Centrum biznesowe
Recepcja całodobowa
Transfer lotniskowy (bezpłatny)
Salon fryzjerski/kosmetyczny (za opłatą)
Prasa do spodni (za opłatą)
Przechowalnia bagażu
Usługa Concierge
Sklep na miejscu
łazienka
klimatyzacja
sejf
minibar
suszarka do włosów
bezpłatne przybory toaletowe
biurko
zestaw do parzenia kawy/herbaty
br />drewniana podłoga/parkiet
kapcie i szlafrok
telefon (telefon w łazience)
telewizor z płaskim ekranem (telewizja satelitarna/kablowa)
Leżaki
Ręczniki
Masaż
wspólny salon/sala telewizyjna
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.