Szukaj wycieczek w hotelu Navarria Blue Hotel, 3
Opis hotelu Navarria Blue Hotel, 3
Limassol, Cypr
Hotel Navarria Blue położony jest nad brzegiem morza w Limassol.
Oferuje niedrogie pokoje z widokiem na morze i góry oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Inne udogodnienia obejmują odkryty basen, kort tenisowy i stół do ping-ponga.
Każdy z nowoczesnych pokoi wyposażony jest w klimatyzację, minilodówkę (na życzenie) oraz telewizor z kanałami telewizji satelitarnej. Z balkonów goście mogą podziwiać wspaniałe widoki na morze i góry.
Plażowy Hotel dla młodzieży
Pokój 3-osobowy (22m2)
Pokój przylegający (dla 2 osób dorosłych i 2 dzieci), 44m2.
Pokój przylegający (4-6 osób dorosłych), 44 m2
Pokój przylegający (4 osoby dorosłe + 2 dzieci), 44 m2
Pokój dwuosobowy z 1 łóżkiem lub pojedyncze łóżka (22 m2)
Pokój dwuosobowy z 1 łóżkiem, widok na morze (22 m2)
Pokój Dwuosobowy/Pokój typu Twin (2 osoby dorosłe + 1 dziecko), 22 m2.
Pokój Jednoosobowy (22 m2)
Pokój Jednoosobowy z widokiem na morze (22 mkw.)
HB - obiadokolacja
FB - pełne wyżywienie
AI - all inclusive
Specjalne menu dietetyczne (na życzenie)
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
CCTV w częściach wspólnych i na zewnątrz budynku
Dodatkowe łóżko na życzenie (w zależności od dostępności, za opłatą)
Zakwaterowanie Zwierzęta nie są akceptowane dozwolone
Przy płatności akceptowane są karty bankowe (nie akceptowana jest gotówka)
W hotelu zatrudniony jest personel mówiący po rosyjsku
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Wymiana ręczników - co 2 dni
Zmiana pościeli - co 3 dni
Wi-Fi
umeblowany balkon
telewizor z płaskim ekranem
łazienka (wanna/prysznic)
bezpłatny zestaw kosmetyków
biurko
ogrzewanie
btelefon
„pobudka” dla służącej
bezpieczny
zminilodówką i czajnikiem (wg. na życzenie i za dodatkową opłatą)
Leżaki
Leżaki
Tenis stołowy
Gry planszowe i/lub puzzle
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.