Szukaj wycieczek w hotelu Emberli, 3
Opis hotelu Emberli, 3
Carewo, Bułgaria
Plażowy
Hotel mieści się w 5-piętrowym budynku z windami, w bliskim sąsiedztwie restauracji, sklepów, kawiarni i barów.
Hotel posiada 116 pokoi:
Studio (14 m2) - jedno duże podwójne łóżko, maks. rozmiar 2 osób dorosłych.
Apartament (23 m2) z jedną sypialnią, w sypialni - jedno duże podwójne łóżko, w salonie - rozkładana sofa, maks. rozmiar 2 osoby dorosłe - 2 dzieci.
Apartament (40 m2) z dwiema sypialniami, w każdej sypialni - jedno duże podwójne łóżko, w salonie - rozkładana sofa, maks. rozmiar 4 osoby dorosłe + 2 dzieci.
w pokojach:
- łazienka
- usługę budzenia
- aneks kuchenny (naczynia i sztućce, czajnik elektryczny, ekspres do kawy, toster, piekarnik elektryczny, okap, kuchenka mikrofalowa)
- telefon (za opłatą)
- telewizor (telewizja kablowa)
- lodówka
- deska do prasowania
- DVD
- przybory toaletowe
Hotel zapewnia RO-bez wyżywienia, BB-śniadanie, HB-obiadokolacja.
Menu wegetariańskie - na życzenie
Transfer lotniskowy dostępny jest za dodatkową opłatą.
Do płatności akceptowane są karty płatnicze Visa, MasterCard.
Sejf w recepcji.
Miejsca parkingowe
Bar przy basenie oferuje orzeźwiające napoje, koktajle i lekkie przekąski
Lobby bar oferuje gościom szeroki wybór napojów alkoholowych i lekkich, herbaty i kawy
Restauracja na miejscu serwuje dania kuchni międzynarodowej (a la carte)
Hotel posiada salę konferencyjną wyposażoną w nowoczesny sprzęt audiowizualny - za opłatą
Codzienne sprzątanie.
Leżaki
Leżaki
Odkryty sezonowy basen z tarasem do opalania
Aquapark Primorskoznajduje się 7,6 km od hotelu - za opłatą
agencja turystyczna
Krzesełka do karmienia w restauracji - bezpłatnie.
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
W przypadku umieszczenia w łóżeczku jednego dziecka do lat 4 pobyt jest bezpłatny.
Pobyt 1 dziecka do lat 4 jest bezpłatny, jeżeli śpi na obecnym łóżku.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.